OnlyOne

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

srry för dålig update,,

Av Emelie Johansson - 25 april 2012 16:29

ojj,, har inte hunnit blogga på ett tag..


jag tror det va i lördags jag red lina,, aja, det va någon dag iaf :p

vi red ut en sväng , i början va otto jätte seg , men efter typ 10 min pigga han till sej ;),, när vi precis börjat rida skulle vi gå upp för en backe med lera, otto tyyp hoppa upp för den, sen kom det massa hjupa spår, när vi skulle gå i dom började tooie  bocka, så han hoppar upp på kanten & snubblar med bakbenen och rammlar :#.. va typ nära på att dö, blev skit rädd, sen fortsätter han att bocka o busa, så han hade ju inte ont iaf, faast jag titta över han sen o såg inget heller :),,


sen igår kom älsklingen med sin hääst, vi skulle rida ut en sväng,, o allt börjar skit dåligt, hästarna e sega, sen as pigga , det är skit lerigt i skogen , & nnär vi kommer ut på en äng står det 3 ÄLGAR där, typ en mamma med två kalvar.. så hästarna blev lite rädda men inte ett piss i mot vad amanda blev,, hon ttyp 'neeej, vi vänder, dom äter upp oss'.. & då stack hon, men sen typ försökte vi skrämma iväg dom, o då går mamman imot oss, osen ställer sig mitt ivägen !:#<3

så vi red en annan väg runt den ängen, jooo,men då ä det klart att älgarna oxå flöökar på sig o går dit vi ska,, så vi typ prata as högt så att dom skulle akta, men nepp,, så vi galoppera förbi dom :pp,, haha,,, aa dom åt ju inte upp oss iaf..

juste vi typ prata med en gubbe om han kunde hjälpa oss o få bort dom,,

men sen när vi kommer till en annan skog ä det en lång backe som vi gick upp för, o när vi nästan är helt uppe ser vi att ett träd fallit över vägen,, så vi hitta typ massa dåliga stigar förbi, vi gick typ in i träd o fick grenar i hela facet !..

sen  när vi kommit ut från skogen kom vi till en sandväg, dää vi skulle släppa hästarna så dom fick springa av sig, aa då är otto redan ganska trött o amandas häst ganska pigg så det blev ju världens lucka i mellan,, otto ville ju typ vända i galoppen o springa hem.. aa men båda pollarna va jätte duktiga som orkade med mig o amanda ;p,,


eöm,, idaa ska jag inte göra så mycket med otto imed att han blev så trött idag, ska bara longera han, sen ska vi på annies konfermation, typ någon ''middag'' där ://,,


sen imorgon ska jag låta otto stå eller något för att han ska vara lite pigg på lördag,, då det är tävling ;))

söndag,, kommer nog amanda och rider athena <3,, aaa vi får see ;)...



sen är det en person som vill att jag ska lägga ut ett inlägg om min favvo ryttare, det ska jag försöka göra oxå, vi får se om jag gör det imon elr till helgen,, såå håll koll ;)<3


dagens bästa blogg blir,, http://dressyrmupparna.se/,, har nog haft den innan, men den är verkligen sjukt bra !<33


dagens låt,,


dagens snyyging,,



dagens big DISS,,              Dagens big HISS  

                                          

jsfn Ljusbeige Sandalettjsfn Vit Klänning


haa det gött,,

P&K

              //emelie


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Johansson - 17 juli 2012 10:24

Jag har alltså bytt över till www.onlyemmie.blogg.se

Av Emelie Johansson - 10 juli 2012 13:20

Nu har jag bytt över till www.onlyemmie.blogg.se :) hoppas ni kommer fortsätta följs mig där !!...

Av Emelie Johansson - 8 juli 2012 15:13

jag är trött på att inte duga för någon eller något,  jag är trött på att få höra att jag inte kan göra något rätt! jag undrar bara varför alla ska klaga? ser ni inte att jag mår dåligt och att ni bara strör salt i såren ! jag har hållit allt i...

Av Emelie Johansson - 5 juli 2012 23:13

Sheet, är as trött, har kört in hö hela jävla daan så nu är jag trött som fan så ska sova nu... Det va ett grymt bra ridpass vid lunch med lina och Emma, vi hoppade/Markarbete med ett hinder på 95 i slutet och ett på 60 sen va det en bommkombination ...

Av Emelie Johansson - 4 juli 2012 21:26

söndag: va jag i ullared med amanda svaren, köpte mycke sniceiga kläder !, fick även va på ullareds tak !  :p vi fick utrymma ullared bara för att brandalarmet börjat pipa, sen fick vi reda på att det va något fel bara ;)   sen  hitta ...

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards