OnlyOne

Alla inlägg under december 2011

Av Emelie Johansson - 31 december 2011 15:46

Heej, nu kom jag precis hem från konståkningen haha...<3

har sheet ont i my back ramlade en gång rätt på my rev! XD aja så kan det va, man kan ju inte alltid hålla sej på benen!<3


aa juste,,, gott nytt år!!<3 har ni något nyårs lufte? tror inte jaah ska ha nått iår kan ju ändo aldrig hålla dom hihihi...!<3

men sen ska vi  ner till wilma o hennes familj å fira nyår, blir nice!<3


 nu ska jaah skynda mej ut och rida otto o cabina a litle tur.!<3

puss o kram hade bra my loveissh<3333


   


Av Emelie Johansson - 30 december 2011 19:07

hej, nu sitter jaah med wilma o bloggar!<3

idaa har jag ridit med wilma, gick la sådär otto va  ju lite pigg men det struntar vi i haha...

jag skulle ha ridit athena men han inte det jag skulle ta henne för amanda kommer inte på ett tag nu den lat masken är i skåne tror jah d va!<3 lite avis på henne men jaja..!

imon ska jah va md wilma hon ska sleep over kulkul...!<333

kanske ska jaah åka skriskor me elin oxå vi får se, men ni få hade jätte bra så ser vi när jag  bloggar nästa gång pussii,pussi!<33


    



Av Emelie Johansson - 28 december 2011 17:49

Hejsan, hejsan!<3 hoppas ni haft en riktigt god jul! Det har jag haft iaf... Idaa har jag ridit med Amanda blev ingen lång tur för de regna så mkt o jag glömde handskar i stallet smart som jag är! Så vi red bara ett vara runt travbanan... Och när vi skulle gå till banan skulle vi Hämta posten oxå! Men vid brevlådan satt de en gubbe med sin hund så vi våga inte gå fram haha!<3 men efter ett tag gick han iväg... O vi kunde hämta posten :D när jag och Amanda ridit så skulle jag ner till Ikea o köpa lite saker till my new room som en data stol matta och gardiner... Så nu sitter jag i bilen påväg hem:) imon ska jag va med wilma rida och sova haha;) Hade så bra puss o kram

Av Emelie Johansson - 24 december 2011 13:19

hejsan, äntligen jul!!!<333

har varit ute och pyntata stallet hela daan nu,

med knäckebröd och grankvistar haha<3

mormor o morfar kommer kl 3 då vi ska fira jul med dom... och imon ska vi fira jul med resten;D hahaha


ni får ha en riktigt god jul!<3 pussar o kramar!<33


 

Av Emelie Johansson - 22 december 2011 22:09

hejsan, hejsan..!

skönt med lov!?

nu är det inte långt kvar till jul!=D ska inte blogga så mkt men lägger ut en film på min älskade otto..



 

Av Emelie Johansson - 19 december 2011 19:34

idaa efter skolan kom amanda! vi skulle rida men blev tyvärr inget med detm, för anna (athenas ägare) hade redan ridit athena för hon hade glömt att amanda skulle rida she...

men istället tog vi cabina och otto o gick en sväng <3...


men när vi skulle hämta cabina o så skulle vi ta in athena med,  så hittade vi inte hästarna!! hahahaha

vi gick till hagen som dom stog i men såg inga hästar och dom kom inte när vi ropa på dom heller!

så jag o amanda gick och hämta en hö-påse och försökte locka med den, men inga hästar kom...

jag o amanda blev ju såklart lite oroliga och fantiserade om massa saker hiihhii

men så gick vi upp ihagen o letade men såg inget, vi gick inte hela vägen upp för vi va ju lite små fega så vi vände och gick tbx! utan hästar...!

sen fick mamma komma och hjälpa till.. men hästarna kom ju inte ändå!!

sen samlade jag till mej mod o gick upp hela vägen..

aa o då står ju såklart athena och cabina där o tittar inte ens!? hahaha

aa men vi fick in dom iaf så d va ju inget som hade hänt

såå nu e jag lite små sur på dom, o mina skor va ju inte direkt FINA!!



Nu sitter jag o dricker te, jag är jätte hes och har onte i halsen...

hoppas att de går över till imon för jag ska sjunga då, inför på torsdag (julavsluningen) när jag och amanda ska sjunga

''no one-alicia keys''...


''pöss o kram ha de bra alla sötnosar''<3


Av Emelie Johansson - 16 december 2011 17:04

Heej!<3 nu sitter jaa i ullared med elin jensen:d riktigt trötta o glada efter att varit här hela daan<3ska snart hem men blir nog ingen ridnig idaa...<3jaa hat köpt massa kläder och julklappar som en snygg klänning som va ganska kort men asss snygg!Och ett par jeans ridbyxor.. Och mkt mer fast d får bli lite hemligt;D<3puss o kram<3

Av Emelie Johansson - 11 december 2011 15:23

heej!

ska börja med att säga gud vilket tröök väder!

i fredags blev d ingen hopp träning för d blåste för mkt!:-/

o d är så sjukt tråkigt o rida nu, man tror ju man ska blåsa av! hiihhhiiiXD

amanda har tipsat mej om att jag ska börja göra lite längre inlägg oftare, så va tkr ni om d?

 

 

idaa kom amanda för o rida athena hihi, o som vanligt rider vi tsm... kulkul

vi red runt banan lite smått..

när vi skulle galoppera trände vi på att ''lämna''  varandra!

så amanda red åt ett håll o jag åt d andra så gaopperade vi ifrån varandra osen mötes vi på vid andra sidan haha..

han lyckades fatta en galopp utan ett bocksprång hihi!

gulliga amandas blogg hittar ni här: http://amzzie.bloggplatsen.se/ gå in o titta..

yeess

 

pussss o hejdå ;D

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards