OnlyOne

Alla inlägg under mars 2012

Av Emelie Johansson - 31 mars 2012 15:37

heej,,

har bara hunnit rida biancaa idaaow, ska rida tooie lite senare.. men iaf, red bianca i paddoken & hoppa :)) gick jätte bra men i slutet blev hon JÄTTE trött  o vägra hela tiden :((<3

pappa tog lite kort men tyvärr kom han inte fören slutet när jag sänkt o hon vägra hela tiden :(


amanda kom inte idaa, hon ska komma imon, hon ska rida athena först osen tooie, jag rider cabina med henne när hon rider tooie :)) vi ska antagligen rida i paddoken först osen ut en lite bit :) men  imed cabina inte är helt inriden en ska vi bara ta det lungt.. <3


bilder kommer ikväll, annie kanske tar kort när jag rider tooie oxå :))<3


pok

     //emelie

Av Emelie Johansson - 30 mars 2012 19:08

HISS !!



    

BIG DISS !




   inget jag skulle lagt 700 kr på..


ta inte illa upp,, det är bara vad jag tyckeer ;))<3


Av Emelie Johansson - 30 mars 2012 18:36

heeej :)<3

nu har jag mycket o skriva om (tror jag iaf) ;pp

kan ju börja med att amanda o jag red tsm ionsdags,, dt gick jätte bra !:) jag fick testa athena, hon va 7kt duktig asså !..

hon va jätte snäll o en helt annan häst efter tillridningen ,, såå det va jätte kul ofå rida henne igen :))<3

vi tränade på galopp fattningar o lite galopp ombyten :) båda va jätte duktiga !<3


igår va det nog inget spec tror jag,, typ skola, trampa på en spik ;((


idaa va det ju träning på lerk,, men annika va inte där så vi hadde ngn annan,, kanske låter dummt men vet inte vad hon hette :pp<3 men hon va iaf jätte duktig, & lärde ut o förklara jätte bra :)

det va markarbete/dressyr.. är jätte nöjd,skulle typ träna på travhopp, men det gick inte såå bra för han ville inte komma imot det i trav, o kom han i trav så igga han hindret o trva rätt igenom det ;((<3 fast i slutet gick det bra o han fixa allt o va lite meer taggad på hindrena :))


imon ska jag kanske rida med amanda,, ska höra om hon vill komma ner o rida tooie o jag cabina :) sen kanske jag skka va med wilma om jag orkar ;)<3


trodde de var mer att skriva men kommer inte ihåg nu,ellä' på söndag kanske jag ska på bio med amanda svare'n,imed att jag inte ska rida med gullizhen (amanda wendt) :((<3

 vet inte vilken fim en,, men det går nog säkert nån bra ;pp<3

              

 

pok

      /emmie

 

Av Emelie Johansson - 27 mars 2012 19:24

heeej,

kom precis från att ha ridit kyzzhen,, det gick jätte bra men han drog iväg o bocka några ggr =//

red runt banan o träna på skänkel vikningar, öppna sluta och lite sånt :)


imon ska jag kanske ner till nödinge med ammi,, vi ska shoppa lite grejjer oså, träffa en kille o snacka typ ;pp

sen på lördag ska jag ner på bio med henne oxå,, ska se om någon vill hänga på men annars blir det nog bah vi två, har inte bestämt vad vi ska se en,, men kanske breaking down 2 :))


aa det va nog  dt :))

                                 p&k

                                         //emelie


Av Emelie Johansson - 27 mars 2012 16:09

förlåt har inte orkat blogga på ett tag nu,,


men iaf,, as nice väder ute nu, elr hur? det ä nog ca 20 + ute :)) det är iaf varmare ute än inne..

eöm, jag har nästan inget o skriva om,, jag har bara ridit o gått i skolan lixom ;)

men  igår  red jag ut barbacka på lille tooie, han va shet pigg, vi hoppade i skogen ca 90 cm tror jaow (utan sadel) :pp<3


tror inte det va ngt mer..

nu ska jag ut o rida i det underbara vädret :))


     


pok

      //emelie

Av Emelie Johansson - 25 mars 2012 18:09

hellu,, så sjukt trött efter den här lååånga dagen !://

när jag kom hem skulle jag fixa det sissta istallet.. sen skulle jag ut o gå med brolle :)) o då gick jag en sväng med wilma som hade med sin hund Alice :) så vi gick en sväng i skogen, smart är jag som tar tyg skor och shorts ?? eehhöm nej fick skoskav och rev upp hela benen :(( hade tänkt rida cabina men tänker inte sätta på mej ett par skor !;//<3

oså ä jag lite lat så jag orkar verkligen inte göra nått nuu,, anmälde mej precis ill en tävling i ulricehamn den 6 april :))

hoppas otto blir lika taggad då som han va idaa :)

just nu sitter jag & ''messar'' med älsklingen amanda.. elr aa vi gör typ ljud inspelningar som vi skickar till varann


imon blir det skola igen,, grrr, orkar verkligen inte.. jag kommer somna på lektionen :(( hoppas bah vi inte har några prov !=#  haha,,


saknar amanda sheet mkt, hoppas vi ses snart !!.... <33


     

pok    

       //emelie 




Av Emelie Johansson - 25 mars 2012 11:26

Nu är jag påväg hem från tranemo ;) allt har gått jätte bra, blev nollad första fasen men rev ett hinder på andra fasen :// otto va jätte duktig iaf, kom fyra så blev inte plaserad.. <3 så nu blir nästa tävling den 6 april, nollar vi den så kan jag gå upp en klass och till avd B :))<3 bloggar mer när jag kommer hem !:) pok //emelie

Av Emelie Johansson - 24 mars 2012 15:13

tjenare, nu ä allt packat för imon, har precis duschat otto, sen släppte jag ut han i hagen medans jag skulle mocka, & då ä det ju klart att han MÅSTE rulla sig !:'((...

aja, allt är klart nu, ska duscha stakarn en gång till ikväll <3

är så sjukt taggad för imorgon !!... fast jag måste åka 6 30 !:((


idaa red  jag bara ut en liten sväng med otto, så haan bara fick skritta lite i skogen så han inte är stel imon men ändå pigg ;))

´

igår va det ju hoppträning  för annika, det gick jätte bra, jag hade ju  bianca, vi tränade på lite titthinder..

jag är iaf nöjd även om hon vägra NÅGRA gånger :pp  det va ju inte fler vägringar än va jag trodde det skulle bli !..


bloggar meer imon efter tävlingen :))

     

pok

      //emelie

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards