OnlyOne

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Fyfan säger jag :p

Av Emelie Johansson - 5 juli 2012 23:13

Sheet, är as trött, har kört in hö hela jävla daan så nu är jag trött som fan så ska sova nu... Det va ett grymt bra ridpass vid lunch med lina och Emma, vi hoppade/Markarbete med ett hinder på 95 i slutet och ett på 60 sen va det en bommkombination som Otto klara jätte fint ! Han slog i bommarna nån gång när han kom fel bara :) sen fixxa han allt skit bra !, han gick även bra på tygen :) imon Taggar vi en dag till med hö körning, men jag ska upp halv 7 så jag hinner sätta upp terräng hinder på ängen :D bye,bye !;) bloggizh noån annan daoee, idag blev det snabb blogg från mobilen, puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Johansson - 17 juli 2012 10:24

Jag har alltså bytt över till www.onlyemmie.blogg.se

Av Emelie Johansson - 10 juli 2012 13:20

Nu har jag bytt över till www.onlyemmie.blogg.se :) hoppas ni kommer fortsätta följs mig där !!...

Av Emelie Johansson - 8 juli 2012 15:13

jag är trött på att inte duga för någon eller något,  jag är trött på att få höra att jag inte kan göra något rätt! jag undrar bara varför alla ska klaga? ser ni inte att jag mår dåligt och att ni bara strör salt i såren ! jag har hållit allt i...

Av Emelie Johansson - 4 juli 2012 21:26

söndag: va jag i ullared med amanda svaren, köpte mycke sniceiga kläder !, fick även va på ullareds tak !  :p vi fick utrymma ullared bara för att brandalarmet börjat pipa, sen fick vi reda på att det va något fel bara ;)   sen  hitta ...

Av Emelie Johansson - 29 juni 2012 22:07

 Ojj,, förlåt att jag inte kunnat blogga, men jag har haft så sjukt mycket att göra ! :( eööm,, vet inte vad jag ska skriva om, det har varit as mycket så jag skriver inget för pallar nt...   och nu ska jag säjja en liten sak till...   jag ...

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards