OnlyOne

Alla inlägg under februari 2012

Av Emelie Johansson - 29 februari 2012 14:57

hellujj !

har NO nu, ska typ skriva om rymden, tröööök !

slutar snart, kl 16 kommer älsklingen (amanda) o rider athena oså tar jaaoow tooie :))

snart slut på veckan igeeee, bah två daar kvar :)) 

sen blir det träning på fredagen igeen, dåå ska jaa kanske ta biancisss:))

läängtar till tisdag, dåå ska jao & amzzie ner till hööks o börjes :dd

läääängtar ;)


   

Av Emelie Johansson - 28 februari 2012 13:31

tjenare,,

sitter i skolan, ska snart till skol syster o fixa ryggen typ ;//

när jag kommer henm ska jag rida tooie ut en liten sväng ;)


imon kommer mandis vi ska rida lite i paddoken tror jag, ska inte precis göra någor spec tror jaoow :))


     

pok

         //emelie

Av Emelie Johansson - 26 februari 2012 21:36

,Idaa red jag med manda i managen, vi hoppade och siktade på o hoppa lite högre :) mandis hoppa 90 med athena och jag hoppade 120 ung, det gick jätte bra för oss båda men tooie va lite trött så han rev när jag skulle ta 120 så jaoow hoppade bah 110 ung :)<3 efter vi ridit skulle vi fira annie med släkten så vi åt o prata typ ;)))<3 men aa blev bahara en snabb bloggning från mobilen, så om ni undrar vrf all text trycks ihop så blir det så när man sparar o bloggat från mobilen ;//<3pok //emelie

Av Emelie Johansson - 24 februari 2012 18:31

heej,

kom precis hem från träningen :)

idaa tränade vi för bibbi igen, anika va på horse show och fixade banan där :) men iaf vi tränade på lite vägar men inte specielt högt det högsta tror jag va 60 cm ://<3 asså jag tycker inte det ä så kul o träna på lerk för man lär sig lyxom inget, det vi tränar på nu gjorde jag för typ 3 årsedan :/ så jag funderar på att börja träna för någon annan så jag lär mej något ;) nee men asså både jag o tooie vill hoppa högre o få det lite roligare o svårare, men i den här nivån kommer jag ingenstans tyvärr :(<3

men otto va ändå duktig men tror att han stukade ena benet när han snubla på ett hinder, får se imon om han haltar :((<3


såå imån blir det horseshow med lovisa o amanda :dd läääängtar !!!<33


   


pok  gullissar !!<3

                             //emelie

         

Av Emelie Johansson - 24 februari 2012 13:43

Sitter och väntar på bussen som kommer om typ 20 min. Sen när jag kommer hem ska jah fort in äta sen gå ut göra iordning tooie osen åka ner till lerk på träning <3puss o kram // emelie

Av Emelie Johansson - 22 februari 2012 20:39

hellujj !

idaa va ju jag & amanda o red i en manage, men det gick inte precis så bra !

på vägen ner till managen höll hästarna på o stegra oså men det gjorde inte så mkt, men när vi va i managen så tyckte athena o tooie att ALLT va läskigt typ !

när jag o amanda skulle rida hem blev allt fel, amandas spö hade gått sönder o reflex täckerna flög av o hästarna va ju hel taggade ! dom va typ rädda för allt amanda & jag tappade spöna i vattnet & det va helsvart så man såg INGET så vi strunttade i det trasiga spöt så det fick ligga kvar för vi hitta det ju inte !

det va ju tur vi hade broddar på hästarna för det va ju is nästan överallt iskogen !

Aa, nu kan jag ju inte precis säga att det gick brra men hästarna va jätte duktiga som pallade med att gå i skogen där det va halt o det regna o blåste så jah är även väldigt nöjd på ett sätt men ändå inte, Aa vi får bah hoppas det är bättre nästa gång !;))


imon fyller annie år, så hon blir 15, stakarn måste gå till skolan när hon fyller år !


japp. så här ser resten av dagarna ut:

fredag: hoppträning på lerk

lördag: horse show i gbg

söndag: kommer släkten o firar annie..


såå hade bra mina goingar !


   



pok

        //emelie

Av Emelie Johansson - 21 februari 2012 15:34

helluuj !<3

Idaa har varit & åkt skridskor, fast vi åkte inte så mkt ;) vi va vid jennylund precis breve ridskolan, så vi gick dit ist o titta när massa red, aa det va mkt roligare ;pp men vi åkte lite o det gick åt helvete typ ramla hela jävla tiden så nu har jag as ont i min rumpa,, haha ;p<3

snart ska jag ut o longera tooie, hinner inte göra ngt mer tyvärr men bara han får gåå så.. <3


imon kommer amandá & rider athena o då ska jag rida med henne !;d jag tror vi ska rida i managen o hoppa lite ;p<3

aa får se hur det går, har inte hoppat med tooie på ett tag nu ;d<3

får se om det blir högre en 1 meter,, 

japp det va nog det


     

pok

      //emelie

Av Emelie Johansson - 19 februari 2012 16:44

tjenare,

nu har jag precis varit med wilma ! idaa red jag otto en lite bit ut men det är ju så himla halt överallt så tog det bara lite lungt ;) men när jag ridit följde vilma med hem såå har varit med henne hela daan! ;)


såå imon blir det skola igen för nu är det slut ppå lovet, ska bli kul o träffa mandis igen !!<33


när jag red otto hade jag lindat hans ben med rosa & blåa benlinder såå här har ni en liten bild:


 


pok

           //emelie

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards