OnlyOne

Alla inlägg under april 2012

Av Emelie Johansson - 30 april 2012 18:48

HISS ELR !!!? :DD



hihihi,, kopiera reklamen från bloggen ;)<3


P&K



Av Emelie Johansson - 30 april 2012 18:43

tävlingen, banan



ärovarav


 sen hitta jag ulricehamns oxå,, men den är ju inte så rolig att se imed att han vägra hela tiden :((



OCh nu seer jag att det gick j*vligt segt...


aja,,

P&K

      //Emelie




Av Emelie Johansson - 30 april 2012 18:03

har inte kunnat blogga :( mitt internet har inte funkat, och min mobil är fortfrande inte lagad så har inte kunnat blogga därifrån heller :/,,

men iaf, igåår konfimerade ju sig annie :D, och sen på kvällen red jag ett dressyr pass i paddoken, så lånade jag biancas dressyr sadel, han kändes mycket bättre i den, han va ganska pigg, så han arbetade med hela kroppen, halsen, baken & benen, aa det kändes grymt !:) testade rida med boots oxå, det kändes som han lyfte benen mycket bättre :) så det är något jag kommer fortsätta rida med :))


idaag red jag ut med emma och lina, milen heter det, det va en lång tur på ca 1 1/2, 2 tim :) gick braa, otto bralla nästan inget,, vi red på en väg och då kom det två stora hundar, dom typ jaga våraa hästar, vi typ ''gå hem, TYSTA, hjälp, HÅLL KÄFTEN,, sen sprang dom hem :pp,, hästarna brydde sig ju inte, iaf inte tooie XP..

sen när man gått av vägen & in i en skog, va det tre STORA vattenpölar som hästarna stanna o plaska i :)

sen kom vi till sandvägen då drog otto & linas häst iväg (med oss på :p),, vi fick inte stopp på ett bra tag, sen när vi stannat pollarna ser vi att emma inte är med oss, så vi typ, WTF, har hon ramlat av elr !?,, sen kommer hon i lugn och samlad galopp :p,, haha, aa, men det va kul iaf, och vi måste rida ut snart igen, tror vi skulle göra det på torsdag...


juste,, har inte kunnat läga upp filmerna på bloggen, dom går inte att få över på datan, ska försöka med mobilen igen så får vi se, jag har bara typ tre bilder ://


     


video kommer förhoppningsvis senare,,


P&K

      //emelie

Av Emelie Johansson - 28 april 2012 16:03

Wiiiiie,, 0ade idaow,, 1a placerad :))<3

gick alltså skit bra, otto va ganska pigg mn inte överdrivet, på framhoppningen vägra han några gånger men sen när vi gick in på banan gjorde han inget så, aa, nu behöver jag bah 0a en gång till :D<3

tävlingen va ju ute på gräsbana och jag tror tooie gillar att vara ute bättre... det kändes ju så iaf ;)

annie va inte med så det blev inga bilder men därimot några filmer,, och någån bild oxå, men inte när vi hoppa, bilderna & filmen kommer ut imon :)


nu ska jag göra mej iordning, ska ner till anna :)


såå ni får hade gött så hörs vi :pp<3


dagens diss,,

Blink Röd/mix Blink platåsandalett i satin, 36-41


dagens hiss,,

P&K

       //Emelie

Av Emelie Johansson - 27 april 2012 21:03

dagens låt,,


dagens snygging,,

jamilla


P&K

       //Emelie


Av Emelie Johansson - 27 april 2012 20:53

heejsan,,

idaa var det ture dag iskolan, vi tittade bara på film och pratade om ture tyyp :)

aa, sen hemma fixxade jag otto inför imon :) typ duschat honom, puttsat alla saker, osånna små grejjor :)

också gick jag ett varv runt banan med han,,,


sen kom min fadder o färga mitt hår, så nu är jag MÖÖRK brun :))<3


 

lite suddigt, men skit samma ;p<3


imon ska jag ner till herrljunga, är sjukt taggad :))<3

hoppas vekligen på att bli 0ad !,, önska mej lycka till ;)


annie ska med tror jag, så hon tar nog kort, sen ska pappa filma så ni fåår se ;)<3


aja, nu måste jag fixxa mej, ska upp TIDIGT imon :p<3


P&K

       //Emelie

Av Emelie Johansson - 27 april 2012 20:19

ska jag vara ärlig så har jag inte någon favvo ponnyryttare, men är det någon jag diggar mycket så är det nellie berntsson, jag har aldrig sett henne rida på riktigt, men hon är såå skön, asså alltid glad o nice, hon ä lixxom ett happy face, o hon är duktig på att rida så mycket jag har sett, alltså video och bilder :)<3

nee, men man blir allltid så glad när man läser hennes blogg o tittar på alla video bloggar...


sen tycker jag linn olsson är riktigt dukktig oxxå, jag har inte sett henne rida to real, men ska jag vara ärlig, jag bryr mig inte nått om hur dom rider nästan, utan bara att dom är så sjukt schysta glada o sköna, dom kör sitt eget race tyyp, men dom har kommit långt o är väldigt duktiga på att rida oxxå sklart, men skit samma, det är inte något jag tittar påå precis :pp<33


P&K

Av Emelie Johansson - 26 april 2012 16:34

... blir ett lite kort inlägg dåå :)

idag blir att longera tooie,, kanske jag går ut och går med han oxå ?,, aja vi får se, ska iaf ta det lungt idag och imon... för sen på lördag ä dett ju tävling, min älskling kunde inte hänga på :(<3 ska fråga amanda svaren ist.. aa, vi får la se,


imon ska annie vara med på sin travare på lerk, ett markarbets pass, vi får se hur det gåår :pp.


dagens snygging,,



emely osment


dages låt,,



& dagens blogg,  http://elfstrands.se/


POK

       //Emelie


Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards