OnlyOne

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Emelie Johansson - 21 april 2012 19:06



P&K

Av Emelie Johansson - 21 april 2012 18:03

rooolig ridtur idaa med lina & emma asså :pp

vi red ut en sväng vilket jag & tooie intee gjort på ett tag, han va sheet pigg.. i början va han jätte seg, men när vi skrittat ett tag fick otto något ryck o börja bocka ?,, jag satt ju med långa tyglar o trodde inte sega tooie skulle göra något lixxom, såå det va AS nära att jag flög av.. sen va han trippig o bocka hela vägen hem, när vi skulle klättra i massa backar bralla han loss & bocka o höll på, sen när vi kom till ett par ''hinder'' skulle vi hoppa över dom, då ser jag att otto tappat ett benskydd, så vi fick rida tbx o leta efter d, vi hade ju gått i massa lera osånt, så vi hoppades att det inte lossnat i en ler pööl, det hade de ju inte sån tur va !,, utan det låg i en av alla backarna, när jag skulle ta upp det såg jag att hela spennet gått av :# hahaha,, så det va ju bara vända o skritta tbx igen o fortsätta våran ridtur,, säger bara tooie ä bebis, han måste la få leka oxxå :pp

han va sjuuuukt lerig kan man säga, han bocka juu i alla ler pölar ;//


sen när vi hade ridit va det bara att fixxa stallet o hjälpa mamma med cabina när några prov red henne, jag fick köra henne för första gången :))

sen skulle vi ner till ullared & provrida en häst, men jag orkade inte följa med, så jag stanna hemma och chilla framför tvn ist :pp


imorgon ska jag hem till ida kl 11 :) sen kommer pappa och hämtar mig vid 16 så jag kan fixxa stallet o massa sånt där :p

tror jag tar otto ett dressyr pass i paddoken :),,


dagens blogg,, www.ammihorse.bloggplatsen.se


dagens cheey,

 

rebecka,,



                     


hade bra,, hörs


POK

         //Emelie

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards