OnlyOne

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Emelie Johansson - 13 april 2012 19:52

heej !,,

gårdagens träning som ni fått se bilder och en video på,, det gick ganska bra men han va väldigt seg o gick bakom hand väldigt mycket, vissa saker va han jätte duktig på, typ som gå undan för skänken & fatta galopp :)

tränade på att han skulle lyssna & gå fram, njaaa, lyckades la 'sådär' ,, typ inte alls :p


idaa gick det mycket bättre,, han va piggare och bjöd på hindrena, det va markarbete på lerk :)

det va lite dressyr/markarbete mer åt dressyr... tooie gick ner på tygen o lyssna jätte bra, annie tog bara lite kort för hon glömde filma :( kan inte ladda upp bilder idaa, kanske imon antagligen :)

amanda var med på athena oxxå,, realy nice, såg verkligen jätte fint ut, hoppas amanda är JÄTTE nöjd...


imon blir det bio med wilma :),, det blir ingen ridning imon, mamma ska massera tooie,, lyxx for honom :p


juste,, idag red jag annies fullblods arab, regenta :)) va as kul !.. hon va jätte rolig och sheet sweet, hon va dock väldigt känslig :( men spela roll, annie gillar henne ändå, och hon va ju snäll att rida förutom det ;)


nu ska jag titta på PA,, sen äta kladdkaka o titta på let's dance, blir nice  ;)


dagens bäästa blogg blir,, http://linnolsson.se/ :)


 

     


pok

     //emelie <

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards