OnlyOne

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emelie Johansson - 23 oktober 2011 21:21

Hellu! Idaa har vi haft såå sjukt kul! Va med amanda nästan heladaaan! Först tog vi lite höst bilder på mig o otto tsm! Sen skulle vi ta lite bilder på amanda o athena<3 athena va väl inte så lugn iaf;-) men vi fick nog ngra bra bilder iaf hehe, men amanda skulle hoppa athena lite oxå först va hon ju hel tokig men efter ett tag lyckades amanda få henne riktigt lugn och fin!<3 så hon hoppade lite titthinder men athena bryde sig inget alls!! Men amandablev iaf stolt!;-) sen han vi ju inte göra allt vi tänkt:-/ men d va ju ofc kul ändå! Sen skulle jag rida lektion på lilla otto:D d gick väl sådär han ville ju typ inte ''arbeta'' men islutet va d väl bättre:D<3 aja blir skola imorgon igen!! så sjukt trött vill bah att d ska va höstlov!<3pözzpözz love yaaah

och d kmr kma bilder från idaa snart!! Får se om jag hinner imorgon!<3
Av Emelie Johansson - 23 oktober 2011 01:22

Hejsan nu e jag påväg hem!! Har precis åkt från alingsås och d tar ca en timma hem!ska upp tidigt imorgon för att rida med amanda! Haha kmr nog sova lite förlänge;-) men nu e jag sjukt trött! Men d har varit jätte kul iaf!pözz

Av Emelie Johansson - 22 oktober 2011 17:58

Hellu! Idaa har jag frihets dressyrat med otto och ridit bianca runt banan... D gick jätte bra med båda! Nu ska jag till min kompis och fira hennes mamma som fyller 40.!<3 Imorgon ska jag rida lektion för anna kl 16... o amanda kmr vid 11 typ och då ska hon hoppa athena o vi ska löshoppa cabina<3 hehe ska bli kulpözz

Av Emelie Johansson - 21 oktober 2011 17:58

Hello! Nu e jag på väg hem från träningen.... D gick jätte bra..! Vi tränade på lite trippelbarr o plank kulkuul! Nu ska ja in o handla på netto hahaha...lite till ikväll fredagsmys hehe;-)pöss o kram

Av Emelie Johansson - 16 oktober 2011 19:54


 

Av Emelie Johansson - 16 oktober 2011 19:46

idaa gick d super bra för mig o otto<3 har inte gått så bra på länge om jag ska va ärlig... blev tyvärr inga bilder srry!<3 nu ska jag bah chilla skola imorgon...! puss

Av Emelie Johansson - 16 oktober 2011 10:31

hallohallo!<3 vakande nyss hehe, blev sent upp igår ngn gång mellan 1-2 så fick sovmorgon idaa hehe, göttgött... idaa ska jag ha träning ni kanske får  se lite bilder om annie vill ta kort...<3 ska ut istallet nu för att rida bianca...

pözzpözz!<3

Av Emelie Johansson - 15 oktober 2011 21:50

färgade håret igår så här får ni se<3


     

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards