OnlyOne

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Emelie Johansson - 14 oktober 2011 14:06

hai! vet att d va ett tag sedan nu men jag har inte varit på blogg hummör...

idaa ska jag klippa mig och färga håret BRUNT!! hehe, får se hur d blir. men innan ska jag rida hehe,

assssså igår när jag skulle rida ut så va otto hel pigg han bockade o stegrade hela tiden typ... och han tkte typ allt va farligt. o en gång stannade han vid slutet av skogen och typ ville inte gå. och då hörde jag ngt som gick iskogen typ 1m bort ser jag än ÄLG!!! jag va ju nära på skita på mig hehe, otto galoppera typ 2 steg o sen vände sig om då älgen gick lungt till ängen brevid! hahaha den tkte nog otto va helt dum ihuvudet som tkte älgen va farlig hehe, sen så va d ju bah full fart hem tkte otto o allt va farligt för tänk om d skulle stå en älg till i skogen hihi, och han blev asså rädd för sin skugga och svans omg PROBLEM häst hehe, men aja

pözzpözz love yaaah

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards