OnlyOne

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Emelie Johansson - 4 april 2012 20:59

heej,, nu kom jag precis hem från ¨boliviabasaren i älvängen,, vad där med älskade amanda :)) har vunnit lite små grejjor :pp

innan vi åkte dit va vi ute & red, vi red bara en liten sväng ut, jag barbacka & amanda med sadel ;)

aa vi krävde ju inget precis men det gick ju bra


nu hade jag tänk gåå ut o springa men orkar inte det bara kanske några varv runt banan elr kanse 10 min påå gymmet,

elr nää orka noog inte de ikväll.. tar de imon ist ;pp


imon: ska jag gymma ;), packa, fixxa tooie, gå i skolan tyyyp ;))

fredag: tävling med tooie i ulricehamn, amada ska md :)

lördag: tävling med cabina :)

söndag: amanda kanske kommer  rider athena , vet nt, hoppas det iaf, osså kanske jaa ska ner till allum and shooping lite kläder :)))


    


P&K

     //emelie

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards