OnlyOne

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Emelie Johansson - 1 februari 2012 20:25

tjänare, tjänare !<3

igår följde jag med amanda svare'n hem efter skolan =) vi tog kort oså fick jag se hennes nya häst artax !<3



lite bilder på mii o mandis då:


             


idaa va jag i skolan som vanligt, alla va typ sjuka :( vi hade typ det vanliga no matte slöjd aa det tråkiga typ ;/<3 våran no lärare fick nått ryck på mej o manda först as glad osen bah HÅL KÄFTEN!? haha o vi hade typ inte sagt nått ;p<3

vi typ dog av skratt !;D<3


när jag kom hem red jag på ängen, otto va shet pigg men han bockade innte elr stegra ;) först skritta vi lite vilket han helst inte ville då utan det va typ trav sritt.. sen skulle jag galoppera så jag bara släppte han så han fick rucha lite shet kul ;))<3  men det gick iaf jätte bra <3


nu ska jah titta på tv and äta mat, pussi puss<33

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards