OnlyOne

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Emelie Johansson - 4 februari 2012 19:18

heej,

just nu är jag lite deppig :( det är nämligen så att min älskade katt är gone ;(( nova hette hon, hon har varit borta sen i torsdaas ;( vi visste nästan redan då att hon inte skulle komma tbx för hon kommer alltid in på kvällen när man varit ute o gått med hundarna elr fodrat hästarna <3 men nu har hon inte kommit tbx o lär nog inte göra det heller tyvärr  !:(<33


Nova :


   


neeh nu får jag rycka upp mej ;))<3


Nu kom jag nästan precis hem från att ha firat farfar :) innan jag skulle till farfar o farmor red jag,  jag red ut en sväng med otto :) gick jätte bra  jag försökte kondtions träna otto lite med typ 1 km trav o galopp haha, aa men han va jätte duktig han bockade elr stegrada inte än ända gång ;))<3 jag skulle försöka hinna rida cabina oxå men tyvärr han jag inte det ;( får ta det imon ist :))<3 kanske annie pallar ta lite kort då som jag kan lägga upp så ni får se !<3


imon kommer amanda o rider tena som vanligt :) får se vad vi hittar på kanske lite ruch på banan om hon orkar ;) jah kanske ska va med wilma oxå :) sheet va mkt jag ska hinna med haha,, <3


pok

          //emelie

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards