OnlyOne

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Emelie Johansson - 7 februari 2012 21:07

Heej,jah är såå himla happy !<3 jag skrev ju att nova va borta, men igår när mamma skulle gå ut o göra ngt vet inte vad, hörde hon en katt som lät ur grannens garage... Så jag fick gå dit o titta .. Först såg jag inget men sen titta jag ut i taket o där sitter .... NOVA ! Seriöst jag trodde jag aldrig skulle få se henne igen <3 im soo happy ! Hon hade varit borta i grygt 4 dagar. Så hon va såå spinkig ! <3 men jag är jätte glad att hon är tbx !:;DD idaa red jag otto på ängen litle het ponny kan man säga för han fick stå igår :/<3 men det gick la bra ramla inte aav iaf ;))<3 imed att klockan va så mkt han jag inte rida han så länge men den lila stunden jag red han gick det bra han va ganska lyhörd även om han va pigg ;))Imorgon är det skola som vanligt idh svenska engelska matte typ ;)) såå jag ska inte göra ngt spec precis <3pok //Emelie

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards