OnlyOne

Alla inlägg under februari 2012

Av Emelie Johansson - 18 februari 2012 21:30

Tjenare !Har precis tittat på melodifestivalen men nu ska jag upp och duscha, bloggar mer imon !pok, emelie

Av Emelie Johansson - 18 februari 2012 19:02

tjenare !

nu sitter jag i soffan & chillar jag har precis sovit, jag råkade somna när jag låg & titta på 'kontoret' ;)


igår följde jag ju med amandaa ner till vännersborg o bada !:d det va sheet kul ! vi va ute & rullade i snön men det va skare såå det gjorde lite sådär as ont !;p men vi hade iaf jätte kul, en gång tänkte vi skrämma amandas brorså vi ställde oss bakom ruchkanan men när vi stog där märkte vi att det fans sånadär stålar som va as hårda så när vi stog framför en sån så va den så starka såå den drog ner bikinin hahaha aa det va nog roligare än vad det låter !;)


men så sov jag ju över hos amanda till idaa så jag följde jag med henne till lerk när hon skulle rida, så fick jah oxå rida för jag hade en gång att rida igen för att det blev inställt en gång för annika, såå aa det blev en hoppträning för sofia ist men den blev inte så lyckad för det va så många i gruppen och då tog det så lång tid o göra en övning! men iaf jag hade alexander & han va jätte rolig o rida & man kan säga att han va gaaanskaaa pigg ! elr han va väl som vanligt fast jag är inte van vid sånna hästar ;)) men jag tyckte det va kul o tästa en lite annorlunda häst!

efter vi ridit åkte vi hem till amanda igen, åt lite lunch chilla lite & spela hänga gubbe på mandas mobil :))

sen kom mamma o jag fick åka hem !;)


så imon kommer manda igen !;) men tyvärr kommer jag inte kunna rida med henne för hon kommer komma lite senare o jag rider på morgonen ://



         


 pok älskar er !

              //emelie

Av Emelie Johansson - 17 februari 2012 17:49

Hellu sitter med amanda i soffan och har precis tittat på film !<3 nu ska vi äta hamburgare och pomess pok Emelie

Av Emelie Johansson - 16 februari 2012 22:05

Tjenixen !:)igår va det hoppträning för annika då jag hade bianca och amanda hade med athena, gick väl sådär för oss båda !:/athena va lite jobbig och ville inte lyssna o det va lite samma sak med bianca, athena ville inte sakta ner o bianca ville inte få lite "go" i sig som annika säger ;)) vi tränade på att hoppa lite små hinder/cavaletti (stav?) men det gick väl ganska bra iaf ingen trilla ju av ;)) nästa fredag får jag ta tooie antagligen :))<3idaa kom amanda o red athena, vi red på banan och jag va inte såå seriös precis!:d<3 men det gick bra för amanda och mejj fast jah skumpa av en gång !xd jag red barbacka såklart ;)) men amanda tränade på att athena skulle lyssna i traven så det blev ingen galopp men det behövde vi inte göra heller !<3imon ska jag o amanda ner till något ställe obada (kommer inte ihåg vad det hette men det ligger nog i gbg) ska bli jätte kul och efter vi badat ska jag sleep over hos henne o följa med henne till lerk på lördagen o tiitta på när hon rider för sofia och titta när en tjej rider tessan :p<3 jaaow ska bli kul men kommer nog inte blogga fören på söndag !:/Ojj vilket långt inlägg det blev från mobilen ! Aa min mobil dampar lite så förlåt om det blir något fel !Neeh nu måste jag sova så jag orkar med imorgon, amanda hämtar ej kl 9:15 så jag får gå upp vid 8 ;p<3pok //Emelie<3

Av Emelie Johansson - 14 februari 2012 16:41

tjenare!

kom precis in från att gjort iordning stallet ,,  annie va på träning för anna inför skolDM:et då hon fick låna otto :)

så jag slapp rida iaf ! ;)


imon blir det träning för annika igen då, jag ska ta bianca & amanda ska med me lille tena !:)

ska bli kulkul !


lite bilder från när jag & amanda red på ängen:


             


pok

       //emelie

Av Emelie Johansson - 12 februari 2012 18:02

heej! ,

Idaa har jag ridit med amanda,, jätte kul va det, vi red på ängen men inte precis någon seriös ridnig ;)) annie tog lite kort som jag ska försöka ladda upp imon såå ni kan look ! ;d<3

imon kommer för hoppningsvis bilderna på oss båda !;))

snart ska mamma ha någon träff med sina ''friends'' & då kommer wilma ner :)


imon ska jah ner till karlstad elr ngt & träffa dokonjo, våran trav häst som står hos björn goop för in körning ;))

saaaaknar honom sheet mkt !:/



 


pok

            //emelie

Av Emelie Johansson - 11 februari 2012 18:02

heej,

göttit med lov då !?<3


Det r ju typ 100 - ute, va precis ute & tog in hästarna o frös nästan ihjäl, kanske för att jag hade på mej en flis och mjukis byxer men det va iaf coooold !!;))


idaa red jag cabina, jag tränade på att svänga henne runt hinderstöd o konner (stav?) ;)<3

det gick iaf jätte bra,, imon ska jag & mamma rida ut en sväng med bianca o cabina, får se hur det går ! ;)<3

otto gjorde jag bah lite frihetsdressyr med, men det gick oxå bra !xd


igår va det ju träning på lerk, vi tränade på lite titthinder & vägar oså !,, men det gick jätte bra o otto va JÄTTE duktig ! det va en vatten matta under ett hinder och han reagerade inte ens på den första gången,men andra gången vägra han fast dåå va det bara o ta om det,

 Aa han va sheet duktig och i'am the happy face now ;))<3 nästa träning blir på onsdag ist för annika skulle iväg på fredaan tror jaoow, & då ska antagligen amzzie med , ska talka med henne  ;))<3


ni får ha det så bra, ska ner till soffan & chilla för nu är det sportlov ;ppp<3


kommer förmodligen en film imon när jag hoppade lille tooie !;))<3


pok

        //emelie



   


lite gamla bilder ;))

Av Emelie Johansson - 9 februari 2012 19:41

Heej !<3

idaa har det varit en lång tråkig daag i skolan, allt har gått så himla segt & vi gjorde inget spec heller utan hade typ so,eng,no.. jah va typ as trött hela daan men somna i soffan när jah kom hem xd!


jag han inte rida otto så hårt idaa men, jag tog ut han en sväng i lite backar oså !<3;)

har inte då mkt o blogga om..



imon är det fredag & dags för hoppträning igen för annika, just nu håller vi på och tränar på snäva svängar o lite titthinder.. ska bli fun ;)<3


pok

        //emelie,, får blogga mer imon..<3

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards