OnlyOne

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Emelie Johansson - 15 mars 2012 21:18

srry blev ingen bloggning igår,, hade inte tid, hästarna går före nått annat...

 

Idaa red jag våran äldsta häst 'bubben' (tuaq) aa man kan ju inte tro han ä 29 iaf,, massa bock och lite rusningar ;)<3

blev jätte glad att han va så pigg, kanske låter konstigt men den känslan man får när man rider en häst som snart ä 30 år & den beter sig som 3, aa man blir glad att han ä frisk o glad ;)) mamma köpte han när han va 2 år och har haft han hela sitt liv, man kan lixom inte tänka sej när ma köper en häst att sina egna barn kommer rida den hästen,,

aa jag hoppas han långt kaver att leva !<3

 

men tooie då,, tog han bah lite löst i paddoken o lät han springa av sej, pigg som fan va han !

haha skratta typ ihjäl mej när man tänker att tooie är segare än en 30 årig häst.. ;)))

 

imon blir det markarbete på lerk, för annika, då ska jag stryka mej från listan, asså att jag inte ska va med å tävla den 25 på lerk, jag ska ner till tranemo ist, på en lokal så jag kan kvarla han, så jaoo kan va med i gota :))<3

bloggar mer imon om jag hinner,,,<3


Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards