OnlyOne

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Emelie Johansson - 9 mars 2012 20:53

   

älskade tooie

Av Emelie Johansson - 9 mars 2012 19:14

heejsan !

igår hade vi ju träning för anna, jag och amzzie då, vi tränade på att verkligen böja igenom hästarna och få dom ner på tygen :) jag är faktist jätte nöjd och tooie lyssna jätte bra,, han la sej ner i tygen o ville arbeta som han iinte velat gö på läänge, det va en av det bästa lektionerna to real !<3


idaa kändes han jätte bra och han va typ lättare att få ner på tygen och arbeta en vanligt,, vi ränade på gota höjden på bana (85 cm) gick jätte bra men första gången va han lite jobbig o rev oså,, men nästa gång tog han verkligen i o orkade hela banan utan problem :)) aa så jag blev nöjd idaao med <3


oså nu är jag anmäld till en klubb tävling på lerk den 25 mars,, måste börja träna på en klubb innan jag kan kvarla han på lokal <333


imon ä det ju lördag, ska inte göra något spec mer än att rida :)) kanske blir lite kort på tooies ny saker jag köpt till han :)) blir en täst dag imon för stakars otto ;))<3


pok

      //emelie



pok

Av Emelie Johansson - 9 mars 2012 07:52

Jag han aldrig blogg igår, för jag hade träning och kom hem ganska sent :( idaa är det träning på lerk :) så jag bloggar om gårdagens träning och träningen på lerk ikväll <3 pok

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards