OnlyOne

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

FATTA DET !

Av Emelie Johansson - 10 april 2012 21:13

vrf kan man aldrig skriva något schyst?, är det så svårt ?

allt ni skriver är bara elakt och tyket !, ni skriver ''ta inte illa upp, menar inte vara elakt,inte för att vara taskig'' och sånt.

men varför skriva det då?

jag bloggar inte bara för att jag tycker det är kul, jag gör det för att NI ska läsa o gilla min blogg !...

jag försöker blogga så offta jag bara kan, men jag har mycket att tänka på, jag bor på en STOR gård,, och är ute minst 5 timmar om dagen,, men jag bloggar ändå !,, bara för er..

men det ända man får för det är skit !..

vad vill ni få för det ? att jag ska sluta vara mig själv ? jag säger bara '' INGEN tvingar er att läsa min blogg!''

ni kanske tror man inte bryr sig något om de ni skriver, men man blir sårad, alla bilr det..

jag hoppas ni fattar att ni inte får något för det, elr vill ni att man ska bli ledsen o arg ?

tycker inte ni ska snacka om någon ni inte känner !!..


jag kanske inte har en perfekt rumpa, jag kanske inte har perfekta bröst, kanske inte  perfekt hår elr aniskte,, men jag ser ut såhär o jag gillar mig exakt såhär som jag ser ut, jag tänker inte ändra på mig något för att  NI  tycker på ett sätt,,

jag kanske inte har så snygga kläder, mina hästar kanske inte kostade 1 miljon, de kanske inte är dom snyggaste elr dom bästa, men dom betyder MER en allt för mig ändå..

tänker inte sluta älska dom för att NI inte tycker om dom, ni behöver inte gilla dom,, men ge fan i att snacka skit om dom !!,,


jag älskar mig & den jag är.

jag gillar det jag äger & det jag leverför !


                                               hoppas ni fattar vad jag menar...


orkar inte med mer skit från er,, lägger ner bloggen om ni forsätter, är det de ni vill ?

 
 
Ingen bild

Emma B

10 april 2012 22:01

Hejsan!
Roligt att du har börjar blogga, lägg inte ner bloggen för gött skull :) följer bloggisen varje dag :) skit i avundsjuka människor, de har inga liv!
Emma som rider gruppen efter dig på fredagarna!!

 
Ingen bild

Lina

10 april 2012 22:02

SLUTA INTE BLOGGA EMELIE!! :D Din blog är intressant och rolig att läsa! :D

 
Ingen bild

fri-som-en-fagel

11 april 2012 12:21

Precis så ska det låta!
Känner inte dig men genom att läst din blogg verkar du vara
en underbar tjej!
fortsätt så!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Johansson - 17 juli 2012 10:24

Jag har alltså bytt över till www.onlyemmie.blogg.se

Av Emelie Johansson - 10 juli 2012 13:20

Nu har jag bytt över till www.onlyemmie.blogg.se :) hoppas ni kommer fortsätta följs mig där !!...

Av Emelie Johansson - 8 juli 2012 15:13

jag är trött på att inte duga för någon eller något,  jag är trött på att få höra att jag inte kan göra något rätt! jag undrar bara varför alla ska klaga? ser ni inte att jag mår dåligt och att ni bara strör salt i såren ! jag har hållit allt i...

Av Emelie Johansson - 5 juli 2012 23:13

Sheet, är as trött, har kört in hö hela jävla daan så nu är jag trött som fan så ska sova nu... Det va ett grymt bra ridpass vid lunch med lina och Emma, vi hoppade/Markarbete med ett hinder på 95 i slutet och ett på 60 sen va det en bommkombination ...

Av Emelie Johansson - 4 juli 2012 21:26

söndag: va jag i ullared med amanda svaren, köpte mycke sniceiga kläder !, fick även va på ullareds tak !  :p vi fick utrymma ullared bara för att brandalarmet börjat pipa, sen fick vi reda på att det va något fel bara ;)   sen  hitta ...

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards