OnlyOne

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Emelie Johansson - 30 januari 2012 17:42

tjänare, <3

nu har jag precis gjort klart mina läxor, matte spanska o svenska ;p 

ska ut i stallet o rida otto nu, ska nog rida ut en sväng !:))


 igår med amanda gick bra fast hästarna va lite heta !<3 vi hoppade över en stock som ramlat på ängen.. amanda flög av när athena vägrade fast jag förstår att det inte va lätt o sitta kvar, athena hade hoppat den några gånger o hon va himla pigg.. när amanda skulle ta den en sista gång tvekar athena lite sen tvärnitar hon och drar där ifrån, amanda flög av när hon stanna, amanda flög rätt över hindret !!<3;))hon slog i foten i stocken men skada sej inte sån tur va, hon säger att hon mår bra iaf <33


bilderna på otto:


           


kommer lägga ut fler bilder på mej o otto och amanda o athena,,<33


puss!<3                   gå in på mandas blogg: Amzzie.bloggplatsen.se

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards