OnlyOne

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Emelie Johansson - 28 januari 2012 19:43

tjänare,<3

tyvärr har jag inte kunnat blogga för mitt internet har kronklat...

men iaf igår va det hoppträning på lerk! :)) otto va jätte ''seg'',, neeh men han va inte som vanligt alltså het som f*n utan han va ganska normal ;) vi hade inte anika för hon skulle typ iväg så hon skulle inte hinna ha våran lektion, så vi fick ha bibbi ist.. men hon är ju lika bra!<3 vi tränade på att hoppa snäva svängar och vägarna, att kunna få hästen med bra avstånd o kunna länga o korta galoppen! :)) jag tyckte det gick riktigt bra, det kändes som att jag lärde mej nått ;)<3


idaa va jag med Wilma nästan hela daan, vi tolkade runt banan med fyrhjulingen  ! :)) haha det va shet kul asså!!<3

sen red jag otto oså tog annie kort, vi red på ängen och då va det den vanliga pigga otto då! ;)) han bockade o stegra en hel del fast jag kunde arbeta han ordentligt oxå ofc! <3 jag tränade på att byta galopp o att han skulle lyssna på skänken osv, det gick jätte bra o det blev många nice bilder som jag ska lägga upp så fort jag kan/orkar ;)<3


imon kommer Amanda igen ;) vi ska ta vinter bilder då ist i med att det inte blev några förra gången tyvärr ;( <3 dom ska jag oxå lägga upp så fort jag kan om det blir några bra :) vi kanske rider först och tar bilder se jag venne..


jag ska på dop oxå för Anna's dotter Evelina.. så det kommer nog va lite stress om jag ska hinna allt haha,,


japp så ser det ut nu då ;))<3 kiss, kiss <3

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards