OnlyOne

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Emelie Johansson - 5 juni 2012 22:01

HÄR ÄR VIDEON :)


är medveten om  att han va seg i början, och i slutet, och i mitten ;)<3



Av Emelie Johansson - 5 juni 2012 21:55

va tyvärr inte alls många bilder, men alltid något ;)<3,,

       

mobba inte :pp<3


video kommer oxxå när jag lyckats få över den till datan ;)



idag red jag bara sandvägen 2 ggr med trav skritt galopp,,

sedan släppte jag han på travbanan :))<3

gick braaowe...

                                                  
                            POK


Av Emelie Johansson - 5 juni 2012 16:41

chaaaa,

jag lovade ju att bloogga om tävlingen i grästorp... så jaoe gör det :)


förklassen gick jätte bra, nollade fas 1 & 2, kom på en 5 e placering :), med 30 sek...

är jätte nöjjd, tooie va sheet duktig :)

sen andra klassen blev det 2 vägran och 1 rivning, det kändes att han inte hade samma go i sig, tror att han tycker att han gjort bra ifrån sig en gång och ska inte behöva göra det fler gånger... men stolt ändå, kom ju runt banan iaf ;)


det kommer komma upp bilder så fort jag fått över dom på datan :)

video kommer oxå ....


nu ska jag ut och rida, ska ta ut en sväng och släppa han så han får springa av sig :)


dagens låt,

Hero- Enrique Iglesias


dagens snyggo,


bästihh amanda svare'n

Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards