OnlyOne

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Emelie Johansson - 4 maj 2012 20:48

heejsan,, kom precis in, har städat pappas SKITIGA bil, usch... men fick ju 70 kr för det :))


idaa var det ''hoppträning'' på lerk, inte så högt precis 40-60, så mer markarbete :)<3

gick jätte bra, otto va pigg så han blev ganska tittig...

vi tränade på lite vägar, sen lite dressyr på en volt, så mjukade vi upp dom med halter skritt,trav & galopp :)

sen började vi på små hinder med vägar, azzå att man typ skulle svänga så häästen såg hindrena,, sen lite små omhoppnings svängar, detta passet va ju bara som en liten träning inför tävlingen på söndag :))

men han va jätte duktig,, skulle be mamma filmat men the smart head glömde la det ellä !:p<3 men aaow, det va la det..


imon ska vi ner till ullared & provrida pinocio igen :),, får se om vi kanske tar hem den oxxå, maybe that :))<3

hoppas kan man juu :p

då kanske vi ska in på gekås oxå, jag ska köpa nya benskydd & ett par boots :),,

sen ska jag köpa ett par skor...


dagens lååt,,

dagens snygging,,

min älsaaade bästiiih <33

4 ever u and me,,


dagens hiss,,

dagens diss,,

P&K

       //emelie


Presentation


cha,cha..
emelie här !
min blogg handlar mest om min fritid/privat liv.. jag hoppas ni kommer gilla min blogg,, ni får ställa fråger om sånt ni vill veta, svarar på allt ;)hoppas ni kommer gilla bloggen !,

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

VIKTIGT

INGA bilder FÅR tas utan min tillåtelse!!

Omröstning

hur många hästar tror du att jag har???
 9-11
 6-9
 3-6
 1-3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar, titta

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards